free counters

stockholms väder

söndag 25 april 2010

vilken dag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu är jag hemma efter en roligt dag. jag tycker att http://stockholmstylisterna.se/ var ett jätte trevlig ställe att bli fotade på. ni måste bara åka ditt. man blir seriöst sminkad och stylad i håret. det blir inte som på andra ställen där dom bara tar framhåret och fixar det och glömmer det där back och dom sminkar väldigt mycket så bilderna blir bra. ni får se resultatet i morgon.
sen så var vi på max och åt. jag tog lchf hamburgaren och jag kan bara säga fy fan vad god. jag måste bara äta den mera gånger. jag brukar inte tycka om dressing men det är var så himla god.
jag rekommenderar den starkt.
och så blev det till att gå mot café opera men jag hade 2 timmar på mig så jag satt och lyssnade på opera men det var inte bra. så jag gick och satt mig inne på café opera för det var så kallt men ingen slängde ut mig det var så snällt av dom. ni är så trevliga på café opera. men i dag fick jag mina lösögon fransar. så ni får se på resultatet av det i morgon. i morgon kommer jag ha så mycket att skriva om eller jag kanske ska göra ett videoinlägg om en viktig sak och det är att jag fick reda på hur margarin blir till och det gör mig bara illamående. usch.
men nu ska jag ta och sova. jag är så trött.

Inga kommentarer: