free counters

stockholms väder

måndag 26 april 2010

haha

Blogg listad på Bloggtoppen.se
ha ha kissies var nys med på TV4 och hon sa att hon är Sveriges största bloggerska sen 2 år tillbaka. och det stämmer inte. hon var inte störts när jag fick min data. det var bella. och min data är bara 10 månader. hon är en lögnare. och jag ser på henne att hon ändrar på sina bilder. hon er ju helt finnig ut i ansiktet. så jag skulle vilja rekommenderar produkter som är bra för henne.

här kan ni set att hon inte har varit störst i 2 år

Publicerad: 2009-08-26 inga kommentarer gilla artikeln Textstorlek:

Alexandra ”Kissie” Nilsson har nu fler läsare på sin blogg än...
Foto: PRIVAT
...Isabella ”Blondinbella” Löwengrip.
Foto: PETER WIXTRÖM
Bloggen nummer ett. Läs bloggen här [OBS: Extern länk]
Bloggat om artikeln
Visar inlägg från de 3 högst rankade bloggarna

Kissie eller Blondinbella, spelar roll? Båda är gammelmedier
Från bloggen: Kulturbloggen
27 aug 16:11

Satsa på ungdomars frågor - en är internet...
Från bloggen: MinaModerataKarameller
27 aug 07:20

Jag är nya bloggdrottningen!
Från bloggen: Kissie
27 aug 10:51
Visa alla »
Vill du blogga om artikeln?

Blogga om artikelnLänka till artikeln från ditt blogginlägg - kopiera den här adressen:

För att komma med i listningen här behöver du också ha presenterat din blogg på Bloggportalen Läs mer här!

Aftonbladet.se ansvarar inte för det som står i bloggarna.

Tillbaka Bli medlem i Aftonbladet Snack och börja bloggaGrattis Kissie – nu är du större än Blondinbella
"Jag firar med att vara lite extra elak"
Nu har bloggerskan Kissie gått om Blondinbella på bloggtoppen.

– Det har varit mitt mål hela tiden, säger Alexandra Nilsson,18, som driver bloggen.

Hon hade 583 440 läsare förra veckan.



Grattis, hur känns det att vara störst?

– Bra! När jag började blogga för tre år sedan så var det mitt mål att slå Blondinbella och nu har jag gjort det.

Varför började du blogga?

– Jag läste Blondinbellas blogg och tyckte det verkade kul. Jag kommer ihåg att jag läste något hon skrev om sina naglar, så tänkte jag att "sådant vill jag också skriva om".

Är ni kollegor eller konkurrenter?

– Hon var en förebild i början, men när jag träffade henne så tyckte jag inte att hon var så som hon beskrev sig i sin blogg. Men det är ju inte jag heller å andra sidan.

Varför har du så många läsare?

– För att jag skriver om olika saker som många tycker om. Ibland skriver jag om kläder och mode men en annan dag kan jag ge raggtips riktade till killar. Och så är jag extremt bra att provocera.

Vilken är skillnaden mellan Kissie och Alexandra?

–Kissie är en bloggkaraktär. Jag överdriver allting hundra gånger i bloggen och allting är rosa och väldigt Paris Hilton. Det är ett rollspel som jag tjänar mycket pengar på genom bland annat annonser.

Hur länge tänker du blogga?

– Kissies karaktär kan nog inte bli äldre än 20 år. Sedan vill jag starta en egen PR-byrå.

Inga kommentarer: