free counters

stockholms väder

tisdag 13 april 2010

lärar leg

Blogg listad på Bloggtoppen.se
i framtiden kan lärarna behöva ha leg på att dom får vara anställd på en skola. och jag tycker det är jätte bra. för när jag har gått i skolan så har man märkt att lärarna inte har varit så bra som dom ska vara. så jag är för det här förslaget. jag tycker man måste ha en utbildning som säger att du får bli en lärare. skulle du kunna tänka dig gå till läkare som inte har gått någon utbildning. det är ju samma sak här man vill ju ha någon som är bra på det yrket man har valt man vill ju inte ha någon värdelös person som hjälper en. men vad tycker om att införa leg på lärare är det bra eller dåligt?

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej, Söt du var! & fin blogg! kika gärna in hos mig. Följ min o jag följer din ? :D

Anonym sa...

Om din grammatik är en produkt av dåligt utbildade lärare så är även jag för "lärar leg"..