free counters

stockholms väder

torsdag 8 april 2010

torsdag kväll

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god kväll på er.
i dag har det gåt bra på jobbet. jag har börjat sticka på ett par sockor. dom ska säljas på en hantverks mässa i kungsängen. hoppas jag blir klar i tid. men det jag känner att virkning är inte min grej. jag gjorde mitt bästa i dag men det gick inte bra. men nu så håller jag på och packar. jag ska till min syrra i morgon. vi ska gå på tjej mingel kvällen på cage opera i morgon. det ska bli så himla kul. men jag måste gå och lägga mig i tid i kväll. ska up kl 6 i morgon. jag ska på MK utbildning. det ska bli så kul.
men snart börjar plus och hoppas det är något nytt som dom kommer ta up.
men jag kommer blogga när jag kan i morgon för jag har mycket saker att göra. jag ska på utbildning, lagga lasagne till middag, sminka och fixa mig i ordning. men jag gör mitt bästa.
så god natt på er.

Inga kommentarer: