free counters

stockholms väder

torsdag 29 april 2010

är hemma

Blogg listad på Bloggtoppen.se
men jag orkar inte skriva så mycket om dagen. jag har gjort en säkerhetskOpia på CD skivor men det gick bara åt helvete. han sa på on off att jag behövde 6 st. och jag förklarade att datan är ca 1 år och nu när jag skulle göra det så behöver jag mer än 10 skivor. så jag har kastat 150 kr i onödan. fy fan vad tråkigt. jag ska klaga man kan väl bara hålla käften om man inte vet hur måna skivor som behövs och man kan väl ta reda på om jag har mycket i datan. fan vad arg jag är och ja skitter fulständig i vad ni säger om att jag svär så jävlar mycket. för jag är så arg just nu.
HATA ON OFF.

annars har jag varit på tupperware party. det var väldigt mysigt. och det blev så sent så jag får väl laga mat i morgon på jobbet tacofärs med grönsaker och en röra. jag skitter i vad chefen kommer säga om jag lagar maten där. det blev så här den här gången för jag har haft så mycket i huvudet. och det är ju en annan på jobbet som aldrig tar med i matdosa då kan väl hon klaga på honom.

men sov så jäklar gott god natt.

Inga kommentarer: