free counters

stockholms väder

tisdag 27 april 2010

beroende

Blogg listad på Bloggtoppen.se
när jag var på café operas tjej mingel så fick jag äntligen prova att ha lösögon fransar och jag blev hockt direkt. det är så jävlar snyggt. nu måste jag ha det på varende fest. tänk vad fina fransar man kan få. man behöver inte köpa någon dyr mascara utan fransar. dom kan man använda tills dom går sönder. och det finns ingen mascara som förlänger så mycket. ni kan fråga mig jag har provat minst 15 st mascaror som kostar lite och mycket som lovar hit och dit men dom håller inte vad dom lovar. så jag använder samma märke nu hela tiden orkar inte lägga ner så mycket energi på att hitta någon annan mascara. jag är nöjd med den jag har. vill inte bli besviken något mer.
ni ser ju själv på bilden jag har lagt ut att man kan få så fina fransar.

Inga kommentarer: