free counters

stockholms väder

tisdag 13 april 2010

så var det lugnt

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god kväll på er.
nu har man ro och skriva. har varit på jobbet och blivit firad. vi eller jag snare åt hamburgare och sallad med mycket ost. sen drack jag kaffe med massor av grädde och det var gott fast jag tycker om med socker i. men man lär ju vänja sig. jag har ätit fisk med spenatsås och mycket fett i. men jag var så dum att jag la i fiberhusk för att få den mer tjock men det var inte gott. så nu försöker jag få i mig en avocado. måste få i mig fett annars får jag väl dricka grädde. för ju mer fett desto mer går jag ner i vikt.
men nu kan jag inte vara ute i det vackra vädret jag vill vara ute men det har hänt en sak här ute som gör att jag måste vara inne. det är ju typiskt när man får vara ute så vill man inte men när man inte får vill man vara ute.
det är ju lite sjukt.
brukar det inte vara så här för er?

Inga kommentarer: