free counters

stockholms väder

lördag 10 april 2010

äntligen hemma

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har jag kommit hem från en kväll som har varit väldigt blandad. först blev det lite drinkar här hemma. sen bar det åt till café opera. men innan jag skulle åka i väg så blev jag så arg. mina strumpbyxor gick sönder och jag hade bara dom med mig. fan. men sån tur vad kunde jag låna av min gulliga syra
jag trodde att det skulle vara kö när jag kom dit men det var det inte. jag fick sitta själv i ca 30 min. men sen kom det folk jag kunde prata med dom var så supper gulliga när vi kom in fick vi gratis drinkar och räknade i hopp och det är ett värde på ca 800 kr. så det var värt att åka ditt.
dom fixade lösögonfransar målade på naglarna så jag valde fransarna. men när jag hadhadet där i 1 timma så pekade hon att det var bara 3 st kvar och jag stod som nr 5 men men dom som stod framför oss hade bara trängt sig fram. vi stod förre henne. så jag sa till henne att så där beter man sig inte. hon var en så jätte bimbo och ba nä jag skitter väll i dig. och den jag stod med sa du vet gått och väll att ni trängdes men hon skett i det som hon sa fy fan vad dåligt. så om du läser detta så tycker inte jag att du ska bli arg om någon inte visar dig respekt. jag blir så jävlar trött på hur folk kan behandla andra. så det här var min droppe jag ville bara hem för en bimbo inte kan bete sig rätt.
men jag har inte tagit någon bild på vad jag hade för kläder. orkade inte med det men ni har ju fått se hur jag såg ut i ansiktet.
men nu ska jag ta något och äta och sen krypa till kojs.
god natt.

Inga kommentarer: