free counters

stockholms väder

fredag 16 april 2010

martin rolinski

Blogg listad på Bloggtoppen.se
oj ska bwo splittras men det kunde man nästa räkna ut. marina schiptjenko ska återförenas med sin band kollega i page och Alexander bard ska bilda en ny grupp. så jag kunde nästan räkna ut att han skulle börja på en solokarriär. varför ska dom andra två i bwo bara vara med i sina grupper i bara ett år. det låter in logiskt men vad tycker om att bwo ska splitras då? men det som man undrar vad ska han sjunga för sorts musik still.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver jag säga att jag grinade?

//Jessica <3 BWO

Lilly sa...

Jag hatar dig, Martin. VARFÖR? Utan Marina och Alexander är du bara som vilken "idol"-kille som helst, förstår du inte det?
Men BWO själva har ju sagt en massa gånger att de inte kommer splittras, utan bara ta paus ett år? Jag kommer inte tro på att de ska splittras förrän de säger det själva. Vi får aldrig sluta hoppas.