free counters

stockholms väder

tisdag 30 mars 2010

tisdag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god morgon på er.
nu ska jag snart dra till bussen. jag ska till jobbet. det kommer bli påsk lunch där. spännande på vad folk kommer att ta med sig för nåt som vi ska äta. men jag vet att mina kakor kommer bli populära.
men det finns en sak som jag vill att ni ska göra är att gå och lämna blod. det är några blodgrupper som är väldigt låga. kan inte vi i stockholm lyckas håla nivån ok hella tiden det skulle bara göra saken bättre. tänk om ni behöver blod och så finns det inget. då blir ju ni rasande. så därför måste ni ju lämna. om ni tror att det kostar så kostar det bara 30 min av erat liv varje gång.
men vi hörs.

1 kommentar:

Annie sa...

Hej!
Jag är med och tävlar i veckans blogg hos Matildah.
Och jag skulle bli jätte glad om du röstade på mig. Kicka gärna in på min blogg för vidare information eller säg vad du tycker om den. Eller gå direkt till röstningen http://mmautildah.blogg.se/2010/march/veckans-finalister.html#comment
Jag är nummer 6.
Ha en fortsatt trevlig dag!