free counters

stockholms väder

onsdag 31 mars 2010

lill lördag kväll

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god kväll på er.
som ni kanske märker har jag lagt in en ny tjänst på bloggen. ni som vil följa min blogg kan göra det via blogglovin. ni kan se deta till höger. men nu ska jag kolla på fuskbyggarna. inna kollade jag på anna anka söker asistent. det är ganska underhållande. det hadde varit kul att söka. vill ha lite utmaningar i livet. men i morgon ska jag till tandläkaren så jag kommer blogga på kvällen när jag kommer hem. det kan ta tid för jag kan behöva laga en tand. den gick lite sönder när jag skulle äta färdig skalade nötter så bet jag på ett skall och så gick tanden lite sönder.
men god natt så hörs vi.

1 kommentar:

LEGENDEN sa...

måste säga att du har en jätte fin blogg
och mycket intressanta inlägg! KEEP IT UP!
;*<3