free counters

stockholms väder

tisdag 30 mars 2010

tisdag eftermiddag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu är jag hemma från jobbet. det blev inte mycker till att jobba. vi hadde påskbord i dag. jag han jpbba i enn timme sen var det dags att duka fram och hjälpa till med maten. sen efter blev alla så trötta som man blir av mat. så vi sat bara och pratade en hel del. men det var mysigt det med. sen blev det fika. och mina kakor blev så populära så dom ville ha recept på dom. vi hade 7 sorters kakor/bullar. men det var bara 2 av dom som var egen bakade. det är lite tråkigt tycker jag. kakor är inte svårt att baka. och det är biligare och godare att göra själv.

1 kommentar:

josse sa...

Vill du vara med i kvällens blogg tävling? Anmäl dig i min blgg och om du vinner får du en länkning i varje inlägg jag gör till på fredagkväll!:)