free counters

stockholms väder

måndag 29 mars 2010

en liten tanke

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag sat igår och kollade på updrag granskning på svt play. det handlade om dom två våldtäkterna i bjästa. det jag blir lite sur på hur folk kan säga att dom ljuger och killen inte har gjort något. dom borde väll veta vad spom kommer hända om dom ljuger att deta inte har hänt. så varför skulle man ljuga. jag sat och kollat nys på klippet som är så stort och jag tycker inte att han var så snygga som alla säger att han är. men det är ändå bara vad jag tycker men vad tycker ni då? är det hellt rätt och göra så. det är så fel som rektorn har gjort. hon ba vi har inte haft någon utbildad som kan kolla på nätet. men man behöver ingen utbildning för att kunna sånt här. alla kan sitta och kolla deta på nätet. det känns som hon bara skyller i från sig. jag kan skriva så mycket om det men det här får räcka.

Inga kommentarer: