free counters

stockholms väder

onsdag 24 mars 2010

plugga

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu sitter jag och testar mig hur mina kunskaper ser ut på märken i trafiken. det är några fel jag har. men jag tycker att jag är duktig när man har så några fel. jag gör alltid mitt bästa. nu är det bara och läsa lite i teori boken. sen ska jag testa mig igen. jag har en dead line på körkortet. måste vara klar innan oktober. annars måste jag skaffa mig ett id kort så jag kan fortsätta och övningsköra. men jag tycker det är så onödiga kostnader. bättre och vara klar innan dess.

1 kommentar:

amanda sa...

Hej! nu har du chansen att vinna en design & en header utav mig.
det ända du behöver göra är att gå in på denna länken och göra som det står i reglerna!

http://aamandagrahn.blogg.se/2010/march/tavling-1.html#comment