free counters

stockholms väder

tisdag 30 mars 2010

beroende

Blogg listad på Bloggtoppen.se
när jag sat och kollade eller snarare testade om jag är beroende av nätet. och dom ansåg att jag inte är beroende. det är lite konstigt. för mamma tycker jag är väldigt beroende av datan. men när jag sitter vid datan så chatar jag lite med personer och försöker hita lite nya vänner. men det är oftast gamala personer som vill typ vara ihop med mig. men det jag är så trött på är när folk ska adda mig på facebook som jag inte äns känner. men det är inte så att jag är rasist. men det är oftast såna som kommer från ett annat land som addar mig. dom kan ju inte äns svenska så varför ska jag bli vän med dom. så vill ni bli vän med mig ska nu kunna prata svenska. jag är inte så duktig på engelska men jag kan prata och förstå.

Inga kommentarer: