free counters

stockholms väder

torsdag 11 mars 2010

äntligen snart helg

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god kväll på er.
har varit på jobbet idag. när jag kom ditt så skulle vi åka till ett ställe däe som åker mer skaer som ska säljas. det var en mysig affär men det var väldigt lite saker dom hadde. och vissa saker var väldigt dyrt. jag viste inte att den fanns konstigt. men jag blir klar med halsduken på tisdag. håller på med fransar på den. det jag har gjort idag är sy fast lösa trådar som är så roligt. det var nog ca 30 trådar som skulle sys. men sånt får man räkna med.
när jag hadde slutta jobbat så övningkörde jag till affären och sen hem. det är ju så smidigt för mamma hon slipper ju sitta framaför ratten. men jag tycker det gick bra. nu är det 3 gången jag kör på e 18. vad fort det går. vad kommer härnäst. åka till stan.

Inga kommentarer: