free counters

stockholms väder

fredag 12 mars 2010

let dance

Blogg listad på Bloggtoppen.se
fy fan för lets dancwe. jag tycker det är en jävlat katastof fel åkte ut igen. nu har två av mina favoriter lämnat lets dance. willy är en jävlar sopa. och han kommer bli som sämst 3. hur fan tänker ni när ni röstar. har ni ingen dans öga eller. jävlar svenska folket. fy på er. jag är fruktansvärt arg på dom som röstar på en sopa. blir han med i final så borde dom granska rösterna som kommer in det är något jävlar fufens.
men i morgon hoppas jag att dagen bli bättre. för jag ska på karriär konferans för mary kay. det ska bli så himla kul jag kommer blogga när jag kan så god natt och ha en nattsömn.

1 kommentar:

Emelie ♥ sa...

Coola ner dig lite... Willy fångar Sveriges hjärta helt enkelt. När svenska folket röstar tänker dom för det mesta inte på dansen , så är det bara. Du kan faktiskt byta kanal om det är så kasst. ;) ♥