free counters

stockholms väder

fredag 12 mars 2010

bra produkter för håret






Blogg listad på Bloggtoppen.se

mitt hår är väldigt kräset när det gäller produkter till det. så jag har provat några produkter som man kan köpa hos en frisör eller som är typ frisör produkter. jag har provar redken, rusk, bobbys och tresemme. om man ska sammanfata om produkterna hur dom är och ge poäng.

redken; var ett bra shampoo och balsam. men detn ända minus jag kan ge är att den är så himla dyr. över 500 kr för små förpakning och 700 för en stor. det tycker jag är dyrt.

rusk; har dryga produkter. räker väldigt länge. dom luktar gott och är väldigt bra. dom är är lite biligare än redken. så vill du ha bra fisör produkter men har en liten plånbok så rekomenderar jag dom här stark. det finns inget minus för dom här produkterna.

bobbys; produkterna är väldigt bra och luktar gott. man får jätte rakt hår när man fönar håret och har använt dom här produkterna innan . det gillar jag starkt. minus som dom ska få är att det inte finns produkter som skyddar håret mot varma styling verktyg.
tresemme; det är den produkt som jag under den senast tiden har börjat använt. jag var väldigt skeptisk till en början frisör produkter för 89 kr. det låte billigt. men jag tycker att dom är gryma. jag brukar nämligen inte föna håret när jag har använt dom här och jag får rakt hår när jag vaknar. har också köpt produkten som skyddar håret när man använder varma styling produkter. och den är också grym. ett stort plus den luktar jätte gott.

Inga kommentarer: