free counters

stockholms väder

tisdag 9 mars 2010

tisdag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god kväll på er.
nu har man det lugn och ro. har varit på hantverkshuset idag. är snart klar med halsduken. får väll se om man köper den eller om man ger den till försäljning. det får vi se när den är klar. om ni vill köpa den är det bara och säga till. den kommer vara i rosa,svart,lila och blå. den är ju så snygg. det kommer bli fransar på den men har svårt att bestämma mig hur jag ska ha färgerna.
men det är så roligt att vara där man får ut sin kreativitet när man är där. kommer jag på något jag vill göra så får jag oftast göra den om den nu säljer. jag ska göra en ipod väska. jag har gjort en själv så jag har en prototyp på hur den ser ut. den är så bekväm att ha. man kan ha sladar i väskan medan ipoden ligger skyddad.

Inga kommentarer: