free counters

stockholms väder

lördag 5 september 2009

vilken rolig nyhet


Blogg listad på Bloggtoppen.se

nu har vi varit på middag hos tess och jocke. det var någon överasksning rätt på engelska. det var gott. det är svårt att säga vad det var i den men man skulle äta med taco chips. sen blev det kycklings spett till varmrätt men vi årkade ingen efterätt. jag sat vid datan medans dom spelade kort. men jag hängde med i diskutionerna. det var mysigt och roligt. men när vi skulle gå så ville dom att vi skulle gå in igen för tess hade en god nyhet att berätta. tess och jockew ska gifta sig. det var en rolig men ångest i mig. jag vill gå ner i vikt så jag blir fin i en klänning när dom ska gifta sig. jag vill vara fin då. men vad kul det ska bli specielt på möhippan. vad ska vi hitta på för henne.

Inga kommentarer: