free counters

stockholms väder

måndag 7 september 2009

hemma

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har jag kommit hem från jobbet. det har gåt bra på jobbet. det blev mäst och städa. jag är ju ändå ny jag måste ju lära mig deta.sen blev det en sen lunch för mig kl ett fick jag äta. jag sa till han att jag måste få lite mat. jag åt ju frukost kl 6 och det är ju rätt så många timmar utan mat. och jag kan svimma lätt om jag inte får äta. men det var en hyfsad dag. det var god mat. det som bjöds i dag var. potatismos och fiskgratäng, klyftpotatis och hamburgare, pasta med sås. potatis moset gör dom med riktig potatis istället för pulvermos. men jag kunde inte äta den eftersom jag är laktosintolerant men jag var tvungen att smaka lite. så jag får väl ha ont. men det kommer det att vara värt. imorgon kommer det att vara mer stress. det kommer att vara mycket kunder. det är deras kända ragmunkar som dom serverar. jag kommer inte ihåg nå mer som kommer att vara imorgon men det får ni ju höra om imorgon.

Inga kommentarer: