free counters

stockholms väder

lördag 12 september 2009

fest i byn
















Blogg listad på Bloggtoppen.se





nu har jag varit och övningskört. vi körde till kungfsängen sen körde vi till bro för att kolla på fest i byn. rongedal och sarah dawn finner skulle vara där. när jag skulle gå och få signering och kort av sarah så nekade dom mig. jag hade bara en lapp. man var tvungen att köpa en singel eller album där. och jag ville som sakt inte köpa den. det tycker jag är väldigt dåligt. det får mih att hata bro änumer. jag tycker att kommunen inte är bra och så gör dom deta. vad håller ni på med.

1 kommentar:

Lilly sa...

Aa, en sån konsert har jag också varit på, jag hade inte heller någon skiva och var sur halva kvällen över de där utpressarna. Men när jag följde med min brorsa fram och skulle ta kort på honom och Magnus Carlsson så tittade jag med hundögon på Magnus och då fick jag en kram, trots att jag inte hade någon skiva :)