free counters

stockholms väder

onsdag 30 september 2009

ulf larsson

Blogg listad på Bloggtoppen.se
vad ska man säga när han har döt. jag har inte så mycket gott att säga. det jag är besviken på är att jag inte kommer att få någon leksak av honom. det började med att han kom till avesta för att fråga ut några barn på scen. jag gick up som ett fån. kunde ingenring. men när det typ var klart så sa han att efter så ska du få en leksak av mig så ställ dig här på sidan och vänta. jag stodd där och såg glad ut. men när det var klart så sa han bara du kan gå till dina föräldrar. så jag fick ingen present.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eh? En leksak är väl inte hela världen! Han har ju dött, det finns viktigare saker att bli upprörd över tycker jag. Jag tycker att det är otroligt sorgligt att han är död. R.I.P Uffe