free counters

stockholms väder

måndag 21 september 2009

homo och bi

Blogg listad på Bloggtoppen.se
det jag inte kan förstå hur kan folk säga såna här skaer om gay personer. jag sat och kollade på tyra banks show och hon tog up om att det nya svarta är gay. och det var en som sat och sa att svarta personer kan inte ändra sin färg på kroppen men är man gay kan man bli hetro. men det går ju inte, om det skulle gå skulle det väl inte finnas någon gay person eller? mamman som var med vägrade vara med på festen med sin dotter för hon inte gillar bögar. hon sat längst back när dom skulle gifta sig. det tycker jag är så respektlöst. hur kan man vara en sån person. jag tycker att dom som är lite anorlunda är underbara. varför ska man vara som alla andra.

2 kommentarer:

Lilly sa...

Word, Sara (y)

Lisa Höglund sa...

Jag såg också det där programmet, och fy, vad knäppt vissa betedde sig. Visst får man ha åsikter, men att homosexualitet skulle vara en sjukdom och att man kan bli "fri" från det är väl lite väl? Och om det står i bibeln att man ska gifta sig, varför kan man då inte gifta sig med någon av samma kön? Jesus var ju så god... :S Eller vad folk nu säger.
Jag håller i alla fall med dig i vad du skrev! :)