free counters

stockholms väder

fredag 25 september 2009

nu är jag hemma

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har jag kommit hem från en hektisk dag. jag har varit och hälsat på min gamla skola. jag var där för att fråga om hudvård och smink. om någon skulle vilja att jag kom hem till dom så dom får prova några underbara produkter. det var några som ska höra av sig till mig om det. sen efter detta gick jag till jaka och shoppade lite. jag köpte 3 styckern packet stumpbyxor dom hade ta 3 betala för 2 och då måste man ju passa på. sen köpte jag ett spagettiline och en med lite grövre band helt vita som jag ska ha på klasserna. sen när jag nästan var kvar kom jag ihåg att jag skulle köpa torrshampo. jagh köpte också lite band som jag ska ha på klasserna 4 rosa och 2 lila. varför det är olika färger är för jag ska kunna se vad kunderna ska ha för produkter. så så har man dag set ut tills nu.

Inga kommentarer: