free counters

stockholms väder

onsdag 23 september 2009

funktionshinder

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag vet inte riktigt hur jag ska börja. men jag blir så förbanad hur folk kan säga elaka saker till folk. tex cp barn, jävla damp barn. det tycker jag är så himla fel tänk så här. microsoft skulle inte ha funits om funktions hinder inte hade funnit. för han som skapade det hade någon forma av det. sen en annan sak som jag hörde på doctors som går på tv4+ när jordan kate price var där så sa hon en väldigt bra sak om om funktions hinder är att skulle inte det finnas så skulle inte jorden gå ihop. för hon vet ju vad hon prata om hennes son har ju själv det. så jag tycker att det var bra sagt av henne. man ser ju henne på fester och på röda mattan med väsrsta vulgo stilen. då tänker man bara jävlar bimbo men det tycker inte jag idag efter har set henne sagt deta.

Inga kommentarer: