free counters

stockholms väder

tisdag 15 september 2009

vackert

Blogg listad på Bloggtoppen.se
gud vad kallt det är nu på morgonen. när jag vaknade var det 7 grader. så nu gäller det att klä på sig så man inte blir sjuk. men just nu är det så skönt har slutat och kommit hem. det är så fint väder nu men dok lite kallt. idag har det inte varit stressigt. det är väl så finnt väder så folk inte vill gå in och äta. men men. jag fick stå i köket idag han vill väl att jag ska få testa lite där också. jag har ju nästan bara serverat maten. men det var kul och det gick bra. det jag skulle göra i köket var steka raggmunk och fläsk. dom blev jätte finna. han som vissade mig han ba du får en 5. dom var grymma. det var wallenbergare med potatis och sås, raggmunk lingon och fläskt, fläskt potatis och brunna bönor, pasta gratäng. jag testade typ allt. det var sådär. det jag tyckte var godast var pastan. dom hade lök i raggmunkarna men som tur var fick jag inget i min som jag skulle äta. idag kunde jag baka och det blev knäckkakor dom hade inget hjortronsalt så jag kunde göra drömmar. men det kan jag göra någon annan dag.

Inga kommentarer: