free counters

stockholms väder

torsdag 24 september 2009

arg och besviken

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu när jag såg att bwo hade varit på radiogalan igår blir jag lite arg på deras hemsida. för jag tycker att det är fruktansvärt dåligt av dom att inte säga att dom skulle spela där. jag är ju ett av bwo största fan. om inte hemsidan skärper sig så kommer jag kanske att inte tycka om bwo längre. just nu så tycker jag mer om the poodles. men när jag läste om att pudlarna ska vara vid mediamarkt och spela tänkte jag jaaa nu ska jag så se dom men till min besvikelse så ska dom spela unplugde. ska det vara hådrock ska det vara bas trummor elbas. så jag hoppas att vi kan åka den 4 dec och se dom. då hoppas jag att dom kör som dom brukar.

2 kommentarer:

Lilly sa...

Förlåt men jag tycker faktiskt inte att du är ett av BWO:s största fan om du slutar gilla dem bara för att deras hemsida inte uppdaterar :p
Du är ju ändå på varenda spelning som finns hela tiden. Tänk lite på oss andra som har 30 mil till Sthlm enkel resa och inte kan se dem hälften så ofta som du. Och jag slutar inte älska dem för det :p

bwo 4 ever sa...

men vad tycker du jag är då