free counters

stockholms väder

måndag 14 september 2009

självförtroende

Blogg listad på Bloggtoppen.se
när jag gick i nian så hade jag inte bra självförtroende. men när jag fix växa lite så blev det mycket bättre. för ett tag sen så kom det en kille till våran skola som jag har gåt i och skulle prata lite om missbruk. det jag fick lära mig av han som jag kommer att ha kvar för hela mit liv. om du inte har bra självförtroende och ska stå och prat inför folk så har du två stycken val det ena är att gå därifrån och vara en fegis eller så gör du det du ska göra vågar ta steget. det bästa är att våga hela tiden då växer man snabbare som person. jag har gjort deta nu i ca 4 år våga göra saker jag inte skulle ha vaågat förut tex pussat martin rolinski på munnen det skulle bli på kinden men blev på munnen. sen blev jag så tänd på hans bringa när han hade tagit av sig tröjan att jag ba du är världens sexigaste killen. som jag sa våga ta den modiga vägen inte fega ur.

1 kommentar:

Lilly sa...

Tänk på att det är viktigt att respektera gränser med. Att pussa Martin Rolinski på munnen är att antasta honom.