free counters

stockholms väder

fredag 18 september 2009

mys kväll

Blogg listad på Bloggtoppen.se
i kväll blir det en myskväll. vi har nyligen ätit potatisklyftor och lövbiff med sås. det var min favorit sås beasås. jag älskar den. jag vill lära mig att gör en egen. vi ska kolla dirty dancing och äta kaka till. filmen tycker jag så grymt bra. jag tycker att det är väldigt sorgligt att han har gåt bort. men livet måste ju gå vidare. det har det gjort sen ronja gåt bort. jag saknar henne väldigt mycket. när jag hadde skrivit om hur mycket emil betyde för så drömmde jag att min mamma låg på ett sjukhus och skulle dö. ja vist döden går det ju inte och undvika men det är ett jobbigt ämne som månge inte tycker om att prata om. det är lite skräck injagande när en syssters son börjar prata om döden när han bara är 4 år. han har sagt att när han dör vill han göra det hemma i sin säng.

Inga kommentarer: