free counters

stockholms väder

lördag 8 maj 2010

update

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag vet att jag har bloggat dåligt i dag det är jag så mån om. men nu ska få lite mer läsning. vi skulle äta plank stek idag men jag åt det i går så jag tog tacopaj med sallad. jag provade att ha mozzarellaost på istället för vanlig ost. men det gick lika bra och gott var det. i love ost. det är en sak som är det bästa som finns. så jag är ju inte sur för min diet. för dom sakerna som jag älskar får jag äta. det finna andra saker jag inte får äta och det är choklad med lite kakao i. men jag får ta 85% det får väl duga. vill man ha den lite mildare är det bara att ta grädde och sen smälta den i. OBS ät inte för mycket av det annars mår man bara illa och då kan du knappast äta någon mat.

Inga kommentarer: