free counters

stockholms väder

måndag 10 maj 2010

plugg + blogg?

Blogg listad på Bloggtoppen.se
i dag har jag setat och pluggat på körkortet. måste få in allt i huvudet. annars kommer jag inte kunna åka vart jag vill i sommar. men det är tufft det är så mycket som måste komma in i huvudet. varför ska vissa saker vara så svåra medans andra är så lätta. livet i konstigt ibland.

när jag läste i tidningen så stod det att man måste ha bevis på att det som sägs i reklamen. och det tycker jag är bra. om det kommer hända så måste dom spela in ny reklam film för smink för när dom gör reklam för mascaror så har dom lösögon fransar. dom har inte bara sina riktiga. men allt som sägs i reklam är inte alltid sant. så sluta ljug i reklamen.

1 kommentar:

Libran sa...

Om det ändå vore så väl att all reklam skulle tala sanning. Man glammar till allting för att sälja så man får som konsument istället lära sig att vara kritisk :)