free counters

stockholms väder

måndag 10 maj 2010

plastik kirurgi

Blogg listad på Bloggtoppen.se
det här ämnet finns hos nästan alla läppar. antingen hatar man att se hur folk gör eller så hatar man det. men jag satt och tänkte om jag skulle få en gratis operation så skulle det bli på mina bröst. dom är inte så stora men vad är det negativa om man nu opererar sig jo för var 10 år måste du byta inlägg och om du ångrar dig så får du så fulla är. men dom som vill ha stora bröst borde man kunna gå till någon som kan special fixa inlägg för just mina bröst så kan jag ha det i min bh. för ångra er man sig är det bara att ta ut och slippa äret.
men jag kommit på negativ och positivt med stora eller små bröst.
det negativa med stora bröst är att du inte kan ha alla kläder.
positiva med små är att du kan ha alla kläder. när du har stora bröst måste du alltid köpa en stl större.
så vill du operera dig isånfall var?

Inga kommentarer: