free counters

stockholms väder

lördag 1 maj 2010

snart middag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
som ni kanske märker så äter jag inte speciellt mycket. det brukar bli så att jag inte går och är hungrig så mycket. jag kan vara lite små sugen efter någon timme men det lägger sig ganska fort. det är bara en in bildning. och jag har mätit mina mått och det har blivit några cm smalare men vågen har inte rört på sig. och det kan nog ha med att göra att jag dricker bubbel vatten. bubblorna binder fettet. så jag kommer bara ta vanligt vatten och se om det kan vara det som är felet. det man kan göra är att lägga i en citron skiva i vattnet så blir det godare. men det är bara till och kämpa.
det kommer bli kött och blomkålsgratäng för mig med sås och grönsaker till. men köttet var gott som jag gjorde i går men det kunde vara lite mindre olja. men då vet jag det till nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

du äter ju hela tiden låter det som? hahah