free counters

stockholms väder

söndag 9 maj 2010

bra film

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har äntligen wallander börjat gå på söndags kvällarna. så jag sitter som klistrat. men för att gå ifrån ämnet så satt jag och kollad på en hemsida om hudvård och spa så fick jag en tankeställare. jag kan ju ordna ett eget spa med produkter. men det ända jag inte kan ordna är massage. men det som lät så härligt var en behandling som varar i 2 timmar som skulle vara så mysigt att gå på men det kostar 995 kr. men man får väl göra så att jag gör en behandling på mamma sen gör hon på mig. så man man det mysigt. perfekt mamma och dotter dag. det kan alla behöva.
och en annan sak så hittade jag ett billigt solarium i Järfälla där det kostar 29 kr för 25 min. det är väldigt billigt man lär väl åka dit och prova.

Inga kommentarer: