free counters

stockholms väder

lördag 22 maj 2010

om dagen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
vilken dag det har varit för mig. jag har ju som sagt varit och klippt mig och färgat håret. det blev jätte bra. det blev lite kort men det kommer jag ju vänja mig vid. man lär ju göra något nytt med håret. det går ju inte att ha samma tråkiga frisyr i en evighet.
efter när jag var klar stack jag till kungsan för rix fm festivalen skulle vara där. jag ville få signering med Eric saade men jag var så hungrig att jag inte orkade vänta. så jag stack till max och köpte en lchf hamburgare. gjorde en tabbe och inte bad dom ta bort löken men det var ju bara att ta bort den själv. sen bar det av för att fixa lite autografer. lyckades få på timotej, Sofia wistam och Erik grönwall.men jag ville ha kort med dom men fick det bara med Sofia wistam och titti och Erik Eriks vakter var så bitchiga. det var lite små tråkigt.
jag kan lägga upp bilder i morgon orkar inte göra det nu är så himla trött. det märktes nog när jag skulle hämta en kaffemugg började berätta hur farligt lightprodukter är. för en kund.
men god natt.

Inga kommentarer: