free counters

stockholms väder

måndag 3 maj 2010

ny vecka nya mål

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god morgon på er.
jag vill börja med att säga ni som tycker jag är så jävlar ful är bara så jävlar avensjuk på att jag vågar lägga ut bilder på mig osminkad. det är så inte många som gör det. och ni kan bara dra åt helvetet. för ni är bara så avensjuka på mig.
men till det roliga. vilket vacker väder det är ute nu. det kommer nog bli en promis för min del idag. jag sov väldigt bra i natt. jag hade ju ny bäddad säng och städad stuga. det kan väl inte bli bättre.

jag vill bara poängtera att jag skrev del på hur ofta man ska tvätta dun täcke och kudde. jag hittade en länk på nättet där det står att täcke bör tvättas varje år och har man dun och fjäder kudde bör man tvätta den 2-3 gånger om året beror på användaren.

Inga kommentarer: