free counters

stockholms väder

måndag 3 maj 2010

bwo



Längta




Blogg listad på Bloggtoppen.se

när det har ståt att bwo bara ska göra en paus så har jag gjort det med. för jag vill inte trötta ut mig på bwo hela tiden. jag vill ha den glöd jag hade när man gillade dom som mest. men när jag hörde att bwo ska göra en paus på en obestämd tid blev jag inte arg eller glad. men nu när jag har plockat undan alla mina saker som har med bwo att göra så känner jag en tomhet i hjärtat. jag är så ledsen. på att spelningar har man haft det så underbart och träffa alla underbara vänner. men nu är det slut. fy fan. jag är så ledsen. man har ju underbara minen när man åkte runt på deras turné det var så underbart.
det går inte att beskriva hur mycket jag kommer att sakna den här tiden.
känner inte ni så här om bwo?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är helt tomt! Jag orkar knappt ens tänka på att det är slut... Men jag har inte ens tagit ner mina saker eller slutat lyssna på deras låtar, vilket jag verkligen inte tänker göra heller än på länge.

//Jessica