free counters

stockholms väder

tisdag 18 maj 2010

tisdag kväll

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god kväll på er.
oj vad dåligt jag har skrivit men det är för jag inte har haft ro att sitta ner. jag har övningskört och jobbat. jag kom hem 5 och var tvungen att laga mat. sen ville jag vara ute. jag har blivit så duktig på sista tiden. jag är ute nästan varje dag annars satt jag inne och kollade på TV
men idag blev det köttfärs sås med aburgin. jag hade i grädde men det var då inte gott. jag dricker hellre grädde på sidan. men det jag tycker är konstigt att det står att ica krossade tomater står det 6,5 % kol hydrater medans det innehåller 3,6 i tomater. vad har dom i icas kan man undra.
men på torsdag blir jag klar med påsarna som man kan i massor med saker. ni kommer att få se hur dom ser ut.

Inga kommentarer: