free counters

stockholms väder

fredag 11 december 2009

vilken dag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
just nu finns det bara två ord man kan säga smärta och trött.vi åkte kl halv tre i natt. vi var jätte trötta alla tre. men det var bara jag som kunde sova när jag ville för jag har inget kör kort men det är på g. men på gps stod det att vi skulle vara frame kvart i nio men vi var där prick 8 när dom öppnade. det var ingen lång kö in. men när vi hade kommit halv vägs in så var det mycker folk och vagnar. jag hittad lite saker. jag är nästan klar med jul klappar nu. det känns ju skönt. vid 12 tiden blev vi hungriga så vi betalade våra varor och gick och åt. efter tog vi bara en vagn till för att snabb kolla om vi hade missat något. och det hade vi alla. vi var nöjd och klar kl halv 3. vi hade mycket ont i fötterna. fast det kan man ju räkna ut att man får om man springer i butik i 6,5 timmar. men vi var trötta när vi sat i bilden. men det skulle bli bli jätte skönt att få komme hem. för min mage är inte i fom just nu har ont. tror att det kan vara blindtarmen som spökar. men hoppas att det inte är det. vill inte åka och operera.
när vi kom hem sate vi oss direkt och kollade på idol och var jätte trötta. men det var rätt som vann.
nu ska jag sova och hoppas att jag får sömn. vi hörs i morgon.

Inga kommentarer: