free counters

stockholms väder

fredag 25 december 2009

åh fredag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
så var det kväller igen. man blir mätt och belåten varje dag. man har det bra. fast ifdag så har jag hjälpt till med maten. fast det brukar jag nästan alltid göra. men det som jag tycker är så himla tråkigt på julen är hur föräldrar ska dricka hella tden. bara för att man är ledig behöver man väll inte dricka varje dag då man är ledig. se på mig jag kan ju hålla mig nyjter i fler veckor det är ju inte så svårt. inte för dom som äe alkolister eller alkoberonde dom måste ju ha hella tiden. dom bryr sig inte om att dom blir otrevliga och fjoliga när dom dricker. det tycker jag är så himla fjoligt. ja vist det kan vara gott med ett glas ibland men det behöver ju inte ske varje helg. kroppen kommer ju att ta styck av det.

1 kommentar:

Anonym sa...

alkoholism är en ärftlig sjukdom, så sitt inte och skriv hur lätt det är att låta bli att dricka. tror knappast att du skulle klanka ner på någon som tex har cancer.

/ Maria