free counters

stockholms väder

onsdag 16 december 2009

oj

Blogg listad på Bloggtoppen.se
viket slut på dagen. när vi skulle åka in till stan för en mary kay event så snöade det. det var en olyka som hade sket mot enköping och det var 2 km kö. vad kul för dom som ska hem. men vi hade 1 timme och 15 min på oss att åka in till stan för deta skulle börja 1700 men gissa när vi kom dit halv sex. det var en jävlar kö. för 08 har inte satit på deras bilar vinter däck så det blir olykor. kan dom inte lära sig att ha på dom i tid. det blir alltid så här när den första riktiga snön kommer. jag fatar inte hur folk tänker. men jag tycker att det var bra event. men när det blev fika time så skulle jag unna mig att ta en bulle och kaffe så frågade jag om dom hade laktos fri mjöl då sa han att det var laktos i bullen så jag fick en frukt sallad. man blev ju lite besviken men när man tänkte efter så var ju det bättre för min kropp på anledningar man slipper gå up mer i vikt och jag får i mig vitaminer. så då kändes det mycket bättre. men nu ska jag sova.
god natt

Inga kommentarer: