free counters

stockholms väder

söndag 13 december 2009

söndag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god morgon på er.
nu har man fåt lite mat i magen. nu ska jag göra den här dagen mycket bätttre än igår. för jag har gjort nästan alla fel man kan göra om man är mag sjuk. äta grovt bröd, äta mjölk saker, äta grönsaker. så nu ska jag äta vit bröd. det är ju inte så nytigt men vad ska man göra för magen. jag har inte lust att få mer ont. så nu blir det bara villa. jag måste vara frisk på tisdag. har en utbildning jag ska gå på då. och ska jag få pengarna tillbaka måste jag gå till läkare om jag inte mår bra. men jag vill till 110% gå på det.

1 kommentar:

Parodibloggarna sa...

Hejsan! Fin blogg!

Nu har vi skapat en parodiblogg som kan bli succé! Titta gärna in och säg vad du tycker.

Kram, Parodibloggarna.