free counters

stockholms väder

söndag 20 december 2009

haha säger man bara åt anna anka

Blogg listad på Bloggtoppen.se
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6320246.ab
när man läser om anna anka på expressen.
här kan du läsa om den http://www.expressen.se/noje/1.1820252/anna-skipper-far-hard-kritik-av-anna-anka .
jag tycker att anna skipper har rätt. anka klär sig som en tant. man fick ju se när hon var i sverige hur hon gick kläd. varför ska skipper klä sig som en tant som anka går kläd. hon får väl ha vilka kläder som hon vill. sen på tal om bröst när anka har som perfekt kropp varför ska hon då dölja den. jag fatar inte varför folk vill se henne på julafton. det tänker inte jag göra. jag kommer att se kalle anka. varför ska man bryta en tradition för att hon har blivit känd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kollade nyss på anka på tv´n.. jag tycker hon är en riktig idiot, jag tror hon måste gå på något. hon ser ju hela tiden ut som hon är beng.. hennes verklighetsuppfattning är ju brutalt skev.

jag håller med dig, tänker fortsätta kolla på kalle på julafton..

mvh:en kille som byter stolt blöjor på sin bebis

Zozzo sa...

Jag fattar inte hysterin kring Anka. Hon är ju bara för mycket. Har inte sett ett enda program av henne. Kram kram