free counters

stockholms väder

tisdag 29 december 2009

updatering

Blogg listad på Bloggtoppen.se
en sak fatar jag inte varför ska man ha en sån stor blog med 40-50 tusen läsare om dan och sen inte updatera på ett dygn. som tex desiree paow dom updaterar lite dåligt. det kan också kissies göra. jag försöker inte låta som ett profs. jag gör alltid det bästa av situationen. varför jag har rätt att säga sån här är för jag säger inte att jag har en av dom störrsta bloggarna. det gör dom och jag tycker att det är fel. när man då har så många läsare varför tar man inte sit ansvar och blogga då. det skulle jag känna om jag vorre dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Meh. De måste väl få ha ett liv också. Tycker för övrigt du ska använda ett ordbehandlingsprogram innan du lägger upp inläggen, sättet du misshandlar svenska språket på är ganska skrämmande.