free counters

stockholms väder

söndag 20 december 2009

haha

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har man set på anna ankas jul. och jag måste bara asgarva. hur i helvete kan hon komma och säga att bruneter är så fula. när jag vet två stycken helt underbara kvinnor. och dom är christina edefors och marina schiptjenko. jag tycker bara att anka har så jävlar fel. varför ska det vara kvinnan sörva killen. ska inte killan göra någon eller. hon kan bara ta och hålla käften. jag tycker bara att programet är så jävlar löjligt. jag fatar inte hur hon tänkte när dom skulle göra det här. tränna i 3 timmar varje dag och räkna kalorier fy fan vad tråkigt liv. men när man står och säger jag till sin kille eller tjej är det ju insidan man säger ja till det är ju inte utsende man säger ja till. så det var paul ut sidan hon sa ja till. hon säger att hon har rätt nej hon har så jävlar fel. jag skulle kunna skriva så många rader om henne men jag tycker det är helt onödigt.

1 kommentar:

tess sa...

det drog ju dig som tittare ;)