free counters

stockholms väder

onsdag 16 december 2009

usch vad ska man säga

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag tycker att det är så fel att flytta på den som blir mobbad i skolan eller mobbaren. det gör ju bara att problemet inte kommer försvina. man lär ju ta tag i läraren och rektorn att dom ska göra något åt saken. fet blir ju alldrig bättre om man flyattar på dom. det gör bara att man flyttar på ett problem. kan man inte börja i tid att lära barn att man inte ska hålla på och mobba. det är ju när barn är små som dom formas då lär väll föräldrarna forma dom rätt så dom inte mobbas. fast det är ju inte bara elever som mobbar det är ju också lärarna som mobbar. det har jag varit med om. det är då inte roligt. men det som jag tycker är så himla fel när man blir mobbad utamför rektorns rum och nan inte gör något åt saken.
jag blir så jävlar arg när jag hör hur folk blir mobbad pga dom har fel utseende, färg, sexuel läggning och hur dom klär dig. jag är hällre udda än att vara som alla andra.

Inga kommentarer: