free counters

stockholms väder

tisdag 29 december 2009

trött

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag vet att jag inte har skrivit något på nästan hella dagen men det har sin anledning.
har varit och shoppat med min syrra. det blev till stinsen. jag hittade ett par byxor på lindex och fransfärgning på hm. provade den nyss men jag tycker inte att resultatet blev lika bra som jag ville att det skulle bli. men jag får väll köpa den som jag hadde förut. sen när vi typ kändes pss klara så gick vi och åt på taco var. jag tog en natcho delux. det var jätte gott.
när vi kom hem blev det minijul. vi har ju inte firat jul med sköld familjen. men det var mysigt. fick parfymewr till min verksamhet och kokböcker. varför jag är upe så sent just nu är för att jag fixar med min mobil jag har fåt. håller på och letar efter en slad man ska ha till mobilen men den är borta. tänk om man kunde få minne på medicin.
så god natt.

Inga kommentarer: