free counters

stockholms väder

onsdag 9 december 2009

om kvällsöppets diskution

Blogg listad på Bloggtoppen.se
det jag tycker är så jävlar fel när en kille säger att det är okej att ta en sup på julafton. eller som carl jan säger att han måste ta sin sup. det tycker jag är så himla fel att föräldrarna ska dricka så mycket så att barnen mår dåligt pga det . jul är ju ändå en högtid för barnen. det är ju därför den finns då ska väll man vara nykter så barnen får det så trevligt som möjligt. så tycker jag om alkohol. jag har erfarenhhet om det. jag vet hur det känns när föräldrarna dricker. det är inte roligt. jag dricker själv lite då och då. men det är inte mycket. man måste ju ha vita helger då och då. det är ju inte bra för kroppen om man dricker hella tiden. sen en sak om det så är det ju inte bra att dricka för man går ju up i vikt. jag har läst att när man har sprit i blodet och njuren så omvandlas kalorierna till rent fett som sätter sig på din kropp. det känns väll inte kul. så ta det lugnt med flaskan.

Inga kommentarer: