free counters

stockholms väder

torsdag 24 december 2009

god natt

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu är det kväller. man är mätt och glad. det här ä'r första julen man inte har skrivit någon önskelista. man har inte haft tid och tänka på det. det har bara varit MK i huvudet. men jag fcik tre st paket. och jag fick en mobil, ett skydd för håret när man fönar och säng kläder. men det kommer att bli mer paket för oss. sköld familjen var inte här på julen så det var därför det inte blev så många paket att öppna på julafton. så vi får väll fira en mini jul när dom kommer hem. men det har varit en bra dag. det blev ju snö på julafton och det var det jag önskade mig mäst i år. det brukar vara så tråkigt ute annars när det är jul. men nu ska jag sova. det har varit en dag som det har hänt saker nästan hella tiden.
så god natt.

Inga kommentarer: